Kardeşimin Arkadaşının Annesi Fulya

Kardeşimin Arkadaşının Annesi Fulya

Merhaba arkadaşlar benden iki yaş küçük kardeşim Vedat’ ın arkadaşı olan Hülya’ nın annesi Fulya beni bitiriyor. Harika fiziğe sahip Fulya hanımın çekiciliği rüyalarıma girdi. Geceleri onun resimlerine bakmadan uyuyamıyorum. Sosyal medyada aynı genç kızlar gibi giyinerek resim paylaşıyordu.

Resimleri inceleyerek onun fiziğine hasta oluyordum. Bende hem Vedat’ a Hülya ile iyi geçin diyordum. Bu sayede annesi Fulya ile yakınlaşabilirdim. Vedat benimle Hülya’ yı tanıştırdı. Sohbetimiz güzel ilerledi ve bana abi diyordu. Bir kaç kere bunları okuldan alarak evlerine bıraktım. Lisede okuyorlardı ve ben hep Hülya’ yı eve bıraktığımda annesini görüyordum. Balkondan sarkıp anahtarı atacağı esnada göğüsleri gözüküyordu. Yaşı 34 ama benim çok hoşuma gidiyordu. Aramızda dört beş yaş vardı ve beni şimdiden heyecanlandırıyordu. Hülya’ nın babası hafta içi dört gün boyunca eve gelmiyordu. Ben annesinin numarasını telefonundan gizlice aldım. Merhabalar ben Vedat’ ın abisiyim dedim. Mesaj atarak ilk konuşmayı başlattım ve sonrasında oda beni terslemedi. Bu sebeple sohbeti ilerleterek iki arkadaş haline geldik. Bir sabah evden kızını almaya gittiğimde o çoktan gitti gel kahvaltı yapıyorum dedi. Bende rahatsız etmim dediğimde, ya gelsene dedi. Yukarıya çıktım ve karşıma şortla çıktı. Zaten üzerinde askılısı vardı. Ben zaten onu o halde görünce kalın baldırlarından gözünü alamadım. Hele eğilirken gördüğüm balon gibi sert göğüslerine kendimi kaptırdım. Her neyse kahvaltı felan yaparken, bana çay koymak için kalktığında hep göğüslerine bakıyordum. Yere çatal düşürdü ve yerden almak için önümde domaldı. Ben elimden bir kaza çıkacak diye ben gideyim artık dedim. Kocan gelirse yalnış anlar dedim. Oda bana yanlış anlaşılacak bir şey daha yapmadık dedi. Ayrıca kocam üç dört gün eve gelmez dedi. Ben rahatladım ve onunla çayımızı içmeye oturma odasına devam ettik.

Sohbet ederken bana sevgilin var mı? sorusundan cinselliğe bağladı. İyice tahrik oldum ve bana yanaşıp kucağıma çıkması işi bitirdi. Dudaklarıma yapışarak benimle sevişmenin ilk adımlarını attı. Kucağıma oturması zaten onu bana bağladı. Sert göğüslerini yalamaya başladığımda şortunu çıkardım ve aletimi onun vajinasına yerleştirdim. Böyle yavaş yavaş onu becermeye başladım. İlk posta erken boşalmama neden olsa da, hiç durmadan devam ettim.

 

5.458 Kez Okundu
27 Ekim 2016
Bu Hikayelerde Sizin İçin Zevkli Olabilir.

Zengin Kızı Villada Becerdim

Sakarya’ dan herkese selam. İşten çıktığımda telefonuma bir mesaj geldi. Adı Dilara olan bir kız benden hoşlandığını anlattı. Bende ona nereden tanıştığımızı sordum. Bana tanışmak için mesaj attığını söyledi. Sonra uzun bir

4.633 Kez Okundu 24 Ekim 2015 Devamını Oku

Karşı komşum türbanlı teyzeyi eve attım

Bir akşam vakti evde tek başıma otururken kapım çaldı. Tek yaşadığım için kapının çalmasını garipsedim tabiki. Kapıyı açtığımda sabah camdan bakıştığımız teyze gelmişti. Benim evin karşı apartmanında oturuyordu 3.katında. Uzun zam

22.125 Kez Okundu 30 Mart 2015 Devamını Oku

Baldızımın Müthiş Kalçasını Siktim

Selam arkadaşlar ben Ankara’ dan ben genç ve karizmatik erkek Baran. Baldızım Hacer’ in şişkin kalçalarına dayanamayıp ona zorla sahip oldum. Beni bitiren sarkık göğüsleri ile kalçaları her erkeği baştan çıkarır. Ben ç

12.891 Kez Okundu 14 Ağustos 2015 Devamını Oku
Bu Hikaye Hakkında Yorum Yapın